Przejdź do głównej zawartości

Magiczna noc!

Hej!
  Ostatnia aktualizacja jest moim skromnym zdaniem bardzo udana. Nie dość,że dodali magiczne konie, zabawę na plaży Fortu Pinta to jeszcze.. lampiony! Jest to coś cudnego, szczególnie nocą. Nie tylko ja jestem tym zachwycona. Myślę,że każdy jest!
  Koniec wstępu, opiszę w kilku słowach aktualizacje. Magiczne konia, pierwszy raz dodane około 2 lata temu. Jednym słowem hit! Zmieniają swoje umaszczenie kiedy są daleko zaludnionych miejsc, typu Fort Pinta, Moorland, Farma Steva. Kiedy pojedziesz swoim rumakiem na łąkę, do lasu itp. zmieni swoją barwę na kolorową! Konie te nie są o dziwo drogie, jeden z nich kosztuje 399 star coins. Czyli wszystkie cudeńka kosztują około 1200 sc! Przyznajcie,że za trzy konie to nie dużo.
  Letnia zabawa organizowana jest co roku na plaży Fortu Pinta. Przychodzi wtedy wielce wyluzowany Pan który nie umie nawet drinka porządnego przygotować i udaję,że jest fajny. Oczywiście muszą być plusy 😂. Zadania są ciekawe (jeśli robisz je pierwszy raz), za robienie reputacji możesz odblokować ciuszki które dostępne są tylko przez chwilę, a po za tym na koniec zadań dostajesz koszulkę, możesz wziąć udział w Plażowym Wyścigu również dostępny tylko przez chwilę. Na koniec zbudujesz dyskotekę na której będziesz mogła tańczyć ze swoimi znajomymi. Fajne miejsce na spotkanie klubowe!
  Lampiony. Nic dodać, nic ująć są cudne! SSO się bardzo postarało! Najlepiej wyglądają po 23:30. Ostatnio na różnych grupkach na fxb pojawiło się mnóstwo cudnych zdjęć z nocnego puszczania lampionów. Zakochałam się w jednym z filmików na YouTubie z nocnego puszczania lampionów. Niestety wam go nie mogę na razie podlinkować.
 Kiedy lampiony unoszą się w powietrzu lekko i gładko pływają po niebie. Osobiście puszczałam takie lampiony tak naprawdę i lecą one o wiele szybciej nic te w SSO. Szczerze bardziej podobają mi się te pixelowe lampiony właśnie przez powolne unoszenie się w górę. Cudo!
  Nie mogło zabraknąć również zdjęć,więc przygotowałam wam kilka.
No więc,posłuchałam waszych rad i przerobiłam parę zdjęć,to jest jedno z nich. Szczerze podoba mi się, rozmazałam tło. Zostawiłam tylko wyostrzone lampiony i moją postać na koniu. Dodałam błysk światła.
Tu jest to samo zdjęcie, tylko bardziej mroczne.. które bardziej wam się podoba? Mi raczej to pierwsze.
Taniec we wodzie! Aby tańczyć gdziekolwiek chcesz musisz wziąć konia za wodze i iść na parkiecie w Forcie Pinta tak długo, aż wodza wam się urwie. Gotowe!
Zdjęcie typu "insta" (rozmazane paski u góry i na dole). Tu również dodałam błysk światła.
Tu się kończą przerobione zdjęcia. Może nie są one takie klimatyczne ale również mi się podobają.
No przyznam, że to zdjęcie naprawdę ładnie mi wyszło. Te lampiony *-*.
Kocham te różowe chmury. Różowe chmury, kolorowe lampiony, magiczny koń. Cudownie!
Powiem,że konie te mają piękny galop. W ogóle chody mają inne.
Te różowe chmurki uwielbiam. Niebo ze zdjęć wyżej jest również ładne ale te,cudeńko! Oczywiście pomijając gwieździstą noc!
Smutno mi na serduszku. Niestety moje zdolności editowania zdjęć dopiero ćwiczę i z tego zdjęcia mogłam zrobić coś wielkiego a nie zrobiłam nic. Smutne ale kiedyś zobaczycie, wstawię wam tu taki edycik,że ho ho!
Tak, to zdecydowanie moje ulubione zdjęcie z tym koniem. Mogła bym z niego zrobić takie cudeńko, muszę mocniej ćwiczyć!
Mój ukochany ziemniaczek kiedy miał "zw". Z nią nie da się zrobić normalnego zdjęcia gdy nie ma "zw" 😡.

   To tyle! Dziękuje za przeczytanie tego posta. Przystosowałam się w nim do waszych rad, czyli mniej emotek i przerobione zdjęcia. Wiem nie wszystkie mi się udało przerobić. Wybaczcie, ćwiczę, ćwiczę cały czas ćwiczę. W sumie szukam programu idealnego dla mnie. Mam nadzieję,że miło czytało wam się ten post.

~Blanka

Komentarze

  1. W czym robisz te odbicie słoneczne? Naucz mnie mój mistrzu XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD W takim programie ale jest on tylko dla mistrzów przykro mi :( xD a tak serio to wszystko robię na telefonie bo na komputerze nie mogę znaleźć fajnego programu.

      Usuń

Prześlij komentarz