Przejdź do głównej zawartości

Nowe araby, nowe maści, nowy model!

Hej!
 Witajcie! Dokładnie 7 czerwca nastał wyczekiwany przez wielu graczy dzień, odnowienie arabów! Mimo, iż tyle osób o nie prosiło, większości nie przypadły do gustu. Kiedy ja ujrzałam te piękności w ,,Game News" na kanale Star Stable Online, powiedziałam sobie ,,Wow. chciała bym mieć jednego" i tak oto czekałam. Czekałam 4 tygodnie na nowe maści abym potem nie żałowała zakupu. 5 lipca nareszcie zespół SSO dodał nowe maści. Od razu weszłam do gry i razem z Anią z mojego klubu Seal Ponies pobiegłyśmy je zobaczyć. Bez długich zastanowień ( jak na moje możliwości ), bo trwały one tylko 2 godziny, kupiłam. Kupiłam siwego arabka, kiedy ujrzałam go razem z Anią napisałyśmy ,,Cudo *-*". Mimo, iż moje serce skradł arab którego kupić możemy w Jodłowym Gaju, wybrałam siwka. W mojej stajni przeważają konie o ciemnym umaszczeniu dlatego postanowiłam kupić 'białego' araba. Od razu wiedziałam jaki zestaw mu kupić. Oczywiście nie odbyło się bez prezentacji nowego nabytku przed klubem, klubowiczki były również nim zachwycone. Specjalnie dla was wykonałam sesję zdjęciową, na której głównym bohaterem jest nasz siwy arab.

Tutaj stoimy razem z Meteorem. (jest to ksywka, bo człon imienia arabka to Meteor )
To zdjęcie jest jednym z ładniejszych jakie zrobiłam podczas sesji.
Kolejne zdjęcie w Dolinie Złotych Wzgórz. Idealnie oddaje jesienny klimat, mimo że mamy lato. Jeśli obecną pogodę można nazwać letnią.
Zdjęcie w Różanym ogrodzie.. na pewno nastrojowe!
Kolejne ogrodowe zdjęcie. Tym razem wjeżdżam między 'bramą' z dwóch koni.
To zdjęcie natomiast jest z okolic ogrodu. Mianowicie z winogronowej plantacji Baronowej. Jednak do czegoś się przydają te krzaki. Przyznajcie, że zdjęcie wyszło całkiem ładnie!
Tym razem z dala od Winnicy. Jest to jedno z tych zdjęć które naprawdę uważam, że są godne uwagi. Kto by pomyślał, że jest ono zrobione na zwykłym beczkowym wyścigu Marleya?
Kolejne zdjęcie na Farmie Marleya.
Wszystkie te zdjęcia robiłam podczas wspólnego trenowania z Anią. Oczywiście nie mogło jej zabraknąć i tego 'fabulous' konia.
Następne zdjęcie w Głuchych Lasach. Miło przejażdżka w środku lasu.
Niestety ostatnie zdjęcie. Drugie niestety widać trochę napis ,,Przesmyk Jodłowego Gaju". Mimo to myślę, że zdjęcie nie jest złe.

Przykre ale to już wszystkie zdjęcia. Teraz czas na drugą część dzisiejszego postu. Będą to pytania i odpowiedzi na temat odnowionej rasy.

1.Co myślisz o podobieństwu między odnowionymi arabami w grze a arabami w rzeczywistości? Czy takowe w ogóle jest?
Myślę, że jest w jakimś stopniu podobna, że tak powiem szału nie ma. 
2. Araby bardziej podobały Ci się po czy przed odnowieniem?
Hmmm.. w sumie trudne pytanie! Wydaję mi się, że bardziej podobały mi się przed odnowieniem pomijając fakt, że są kwadratowe.
3. Która maść z nowych najbardziej Ci się podoba?
O ta:
Znalezione obrazy dla zapytania sso odnowione araby
oraz ten z Jodłowego Gaju.
(Zdjęcie z oficjalnego instagrama SSO)
4. Co Ci się najbardziej podoba jeśli chodzi o chody itp?
Zdecydowanie najbardziej podoba mi się kiedy nasz arabek dębuje. Jest to niesamowite! Szczególnie dlatego, że żaden inny koń w SSO nie dębuje nawet podobnie.

To tyle w dzisiejszym poście! Jeśli chcecie abym odpowiedziała jeszcze na wasze pytania dotyczące oczywiście arabów, śmiało napiszcie je w komentarzu! 

Jak zawsze mam nadzieję, że miło czytało wam się ten post. 😊

~Blanka

Komentarze