Przejdź do głównej zawartości

Małe ale urocze ranczo Starshine!



Witajcie!
   Razem z nadejściem wiosny na obrzeżach Jodłowego Gaju otworzyło się nowe i jedyne w całym Jorvik ranczo Starshine! Na miejsce można bez problemu dojechać, skorzystać z podwózki lub przejechać się darmową bryczką z Moorland i z powrotem. Obszar znajduje się tuż obok sadu jabłkowego, który moim zdaniem świetnie pasuje do westernowego klimatu rancza.

   Po wjechaniu przez bramę pierwsze co zwróciło moją uwagę były fantastyczne dźwięki. Oprócz muzyki z Dzikiego Zachodu było również słychać odgłosy zwierząt rolnych, które tylko dodawały uroku całej lokalizacji. 

Mówiąc o zwierzętach rolnych nie mam na myśli tylko tradycyjnych owieczek i krów.. Tym razem przyszło nam podziwiać kury, osiołki oraz jak mi się wydaje jaki.








Kury to moja rodzina więc wiadomo kupiłam paszę na, którą się mają potężnie rzucać. Jednakże nie mogę jej użyć nigdzie, nawet sama nie mogę jej zjeść wiec co mam z nią zrobić pomocy.

Nie wiem czy widzieliście te urocze zasłonki w kurniku, więc pokazuje je wam!



 
Następna niesamowicie ważna rzecz do Jaskier. Kiedy tylko zobaczyłam tę postać przy parkiecie do tańca, w tym stroju od razu pomyślałam "Co tu robi Jaskier z Wiedźmina?". Jednakże po zbliżeniu się okazało się, iż do Ydris obserwujący nad, młode kobiety potencjalnie tańczące na parkiecie. Nie wiem jak wy ale ja chyba spasuje.                   


 
  A więc to oczywiście nie koniec. Zespół Star Stable przygotował dla nas naprawdę piękne atrakcje takie jak lonżownik oraz niezrozumiałe dla mnie wybiegi. Są one w kształcie litery L oraz są przedzielone. Od jednej fanki koni dowiedziałam się, iż podobno takie wybiegi są budowane i rozdziela się konie, które np. się nie lubią. Oprócz tego został dodany punkt, w którym możemy zaopiekować się naszym koniem oraz przepiękny domek.



  Następnym punktem jest niesamowita arena, oświetlana przez reflektory. Przyozdabia ją również wiele flag czy reklam różnych znanych nam już miejsc czy grup.

Flagi prezentują się tak:

Ranczo ratunkowe na Półwyspie Południowego Kopyta

Flaga sklepu Purple Pony znajdującego się w Jorvik City Plaza 
Zespół The Miscreants
Film Canter Eila, którego casting odbywał się przy Ujeżdzalni
Reklama Fortu Pinta. Chciałam jakoś tutaj wyśmiać Jamesa, że wszędzie
tutaj się hehe ale podoba mi się ta reklama
Flaga strażników leśnych z Mistfall
Uważam, iż ranczo Starshine jest urodziwe i bardzo przyjemne. Mam nadzieję, że pojawią się tam wyścigi, zadania lub wydarzenia z wykorzystaniem areny. Co wy myślicie o tejże aktualizacji? Jestem bardzo ciekawa waszej opinii! 

Pozdrawiam serdecznie
Blanka

Komentarze